Pidän kirjoittamisesta, vaikka äidinkielessä kouluaineena ei ole mitään kehuttavaa. Kirjoitan tarinoita omiin vihkoihini ja kotisivulle (jota itse pidän ja joka näkyy tuossa sivussa, laatikossa [nimeni on kotisivuillani Andrea]).
Minulla on suuri mielikuvitus. Minä voisin ilomielin mennä jakamaan sitä muille tässä lähellä sijaitsevalle torille. Ei siksi, että siitä olisi ollut "haittaa", vaan siksi, koska joillain oli sitä tuskallisen vähän.
Juuri vähän aika sitten näin unta, jossa vampyyri puri minua ja se tapahtui juuri kotini vieressä. Sitten -oikeassa maailmassa- illalla, kun olin kävelemässä kotiin en voinut mennä paikan läpi, jossa vampyyri oli minua unessa purrut. Sen takia kiersin kaukaa "vampyyrikohdan" ja minulla meni tavallista kauemmin mennä kotiin kuin yleensä.
(EI SIKSI ETTÄ SIITÄ OLISI OLLUT HAITTAA, JUST JOO) xD
1307755.jpg